dilluns, 18 d’abril del 2016

ADÉU NO, FINS AVIAT!

Bona tarda famílies, sóc l'Ester Silva, coordinadora de menjador d'aquest curs 2015/2016. El motiu d'aquesta entrada és despedir-me de vosaltres com a coordinadora ja que m'han ofert una feina que no puc deixar escapar. Treballaré com a pedagoga, el meu ofici específic, en una escola de Mollet. Espero entengueu el meu canvi ja que per mí està sent dur, estimo molt als meus petits i petites del Simeó.
Volia donar-vos les gràcies a totes les famílies per:
1. L' acollida cap a mí des del minut 1 de començar com a coordinadora.
2. Del vostre esforç en el canvi a noves metodologies de funcionament del menjador que, considero estant donant bon resultat.
3. Pels vostres agraïment i whatsapp's de bon rotllo que llegeixo molts matins, m'encanta que hi hagi aquest bon rotllo amb vosaltres i desitjo que amb la persona que em substitueixi segueixi tot igual.
4. Per la vostra col·laboració i seguiment en aquest blog.

Volia donar gràcies també a l'escola per la bona acollida, la confiança i el recolçament i treball conjunt que es fa molt i molt agradable.
Agraïr igualment als monitors, ja que sense vosaltres això no hagués estat possible. Constancia, puntualitat, implicació i carinyu són les paraules que millor defineix a l'equip i no hi ha més que entrar a les 12.30h al menjador del cole per veure el bon clima que es respira. Gràcies!
I com no, i no per últim menys important, donar les gràcies  a tots i cadascú dels nens i nenes del Simeó Rabasa que m'han fet feliç a cada instant, m'han fet sentir, estimar i aprendre en cada un dels moments que he passat amb vosaltres.

Adjunto una fotografia del grup que he portat durant el curs però envio una abraçada a tots vosaltres.
PETONS, ABRAÇADES I ENS VEIEM AVIAT PERQUE VINDRÉ A VEUREUS!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada